Aria vânzărilor nu a fost nicicând la fel de atractivă
Succesul unei afaceri se întemeiază pe modul în care structura de leadership se armonizează cu resursa umană și cu o strategie de vânzări bine stabilită. În acest context, expertiza unui specialist poate fi punctul de plecare înspre stabilirea obiectivelor, totul în raport de dependență cu șansele reale de a vinde produsul sau serviciul care remarcă domeniul de activitate. Pentru a identifica cele mai bune metode de implementare a strategiei de vânzări, compania trebuie să cunoască în amănunt principalele caracteristici ale clienților potențiali, să inoveze și să ramifice toate pârghiile de comunicare pentru proiectarea produselor.
Managementul vânzărilor nu constă doar în stabilirea unor repere sau obiective pe termen scurt, mediu și lung. Acesta este un proces permanent prin care se restructurează angajații ca parte a echipelor, se planifică în mod constant indicatorii de performanță și se integrează la locul de muncă specialiști pe zone diverse. De altfel, training-urile și cursurile de specialitate sunt extrem de importante în vederea specializării personalului și dinamizării contactelor din interiorul grupelor de lucru.
- Tu îți cunoști personalul care lucrează în vânzări? Descoperă-le motivațiile!
Procesul de decizie
Vânzările, indiferent de domeniul de activitate, au în comun persuasiunea, capacitatea de a atrage clientul înspre achiziție.
Această activitate presupune crearea unei echipe solide, cu anumite competențe în zona de politică comercială, management de vânzări.
Fiindcă training-ul la locul de muncă este un element recurent pentru companiile care își doresc să investească în oameni și să îi specializeze pe aceștia la locul de muncă, domeniul vânzărilor nu ar trebui să facă notă discordantă.
Managementul vânzărilor pornește de la elemente empirice precum politica asociată companiei în zona de produs, financiară sau cea de segmentare și targetare a pieței și ajunge până la identificarea celor mai bune mecanisme de relaționare cu clientul post-vânzare. Vânzările nu se referă doar la relația de moment dintre companie și client prin intermediul produsului.
Managementul vânzărilor include, pentru resursa umană, cunoștințe solide de estetică, psihologie, produs în sine și raportare la piață. Este un cumul de elemente care necesită livrate, în cantități bine definite, către și înspre piață. Toată activitatea se raportează iminent la obiectivele de vânzare stabilite. Aici Dr. Bucs Lóránt vine cu o viziune realistă asupra modului în care aceste standarde sunt stabilite, totul pentru a favoriza un decision making rațional, fără presiune pe departamentele de muncă ale companiei.
Rezultatele finale: cuantificare, performanță și indicatori
Îndeplinirea obiectivelor de vânzări este un element prioritar pentru orice companie, indiferent de aria de activitate a acesteia. Odată ce acestea au fost îndeplinite cu succes într-o anumită planificare, este important ca dezvoltarea continuă a productivității și își spună cuvântul. Succesul unei companii trebuie să se reflecte și în valorizarea angajaților. Motivarea acestora (verbal, financiar simbolic) este un element prioritar pentru orice manager care tinde spre dezvoltarea competențelor de organizare. Prin urmare, expertiza în vânzări a angajaților trebuie calibrată în permanență la obiective, capacități și capabilități și mai ales, la mediul concurențial într-o notă rațională.
Cine poate sistematiza performanța în compania dumneavoastră?
Dr. Bucs Lóránt oferă consultanță în zona de management de vânzări pentru creșterea performanței companiilor, închegând echipe de succes pe această zonă.
- Creșterea vânzărilor prin strategii targetate
- Atingerea cu succes a obiectivelor de vânzări
- Dezvoltarea de competențe pentru o echipă profesionistă
- Dezvoltarea de noi strategii de cunoaștere a clienților
Un proces de lucru etapizat
1. Cunoașterea companiei
Pentru a putea opera cu schimbări, Dr. Bucs Lóránt analizează multidimensional aspecte relevante ale companiei pentru zona de consultanță, totul pentru a maximiza aportul pe care îl aduce în cadrul acesteia.
2. Planificare
Alături de structurile acreditate, Dr. Bucs Lóránt configurează noi obiective de muncă, strategii de implementat pentru a crește vizibilitatea și vânzările clientului.
3. Implementare și evaluare
Structurile de leadership ale unei companii trebuie să fie racordate în permanență la schimbările care se produc în cadrul companiilor. Ele au rolul de a dinamiza și motiva personalul, de a genera schimbări progresive care să nu afecteze negativ climatul organizațional.
Care sunt prioritățile de acțiune pentru Dr. Bucs Lóránt?
Consultanța este unul dintre cele mai versatile domenii de activitate datorită dinamicii din piață, a competitivității și implicit, a modului în care o cultură organizațională se sedimentează în timp. Din acest motiv, schimbările propuse sau deciziile pe care Dr. Bucs Lóránt le sugerează vizează o serie largă de domenii, de la cel financiar și până la marketing.
Evaluare multi-nivel
Dr. Bucs Lóránt evaluează constant atât dinamica financiară cât și modul în care elementele de management se regăsesc în coeziunea echipelor de lucru.
Ajustări
Cu experiența și expertiza sa, Dr. Bucs Lóránt propune managerilor ajustări pe diferite zone, totul pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea.
Mod de lucru
Consultanța este realizată de către specialiști. Dr. Bucs Lóránt preia atribuțiile specialistului și comunică în timp util schimbările care pot fi implementate pentru favorizarea mediului de muncă.
Performanțe
Managementul vânzărilor este despre performanțe. Cu cât acestea sunt mai proeminente, cu atât ele vor conduce compania mai sistematic pe drumul succesului.
Ce oferim?
Expertiză certificată
Multe proiecte de succes
Consultanță particularizată
Adaptabilitate și consonanță
Contactează-ne cu încredere!
Schimbarea pentru compania ta poate pleca de la serviciile de consultanță! Contactează-l pe Dr. Bucs Lóránt pentru o discuție exhaustivă despre management financiar, marketing și vânzări!